Translate the documentation to French

Post Reply
nilsvanzuijlen
Posts: 20
Joined: Wed Jun 01, 2016 3:43 pm
Real Name:

Hello,
I'd like to (help to) translate the documentation for French users. Where can I do it? and where can I get the English originals texts?

Bonjour,
J'aimerais traduire la documentation pour les utilisateurs français. Où puis-je le faire? et où puis-je trouver les originaux en anglais?
nozof
Posts: 8
Joined: Sat May 14, 2016 7:21 am
Real Name:

Je pense que c'est la :

https://github.com/mcallegari/qlcplus/t ... urces/docs

Si tu veux un coup de main pour la relecture ...
Patfrwar
Posts: 28
Joined: Thu Mar 03, 2016 11:07 am
Location: France
Real Name: Patrick

Bonjour A tous

Je suis heureux de voir naitre peux être l'embryon d'une communauté francophone pour Qlight + :) :) :)

j'ai débuté la rédaction d'un document pour la prise en main de Qlight depuis, la création d'un projet avec insertion de fixture, paramétrage de l'interface DMX, Création de scène, Chaser , EFX, Collection....

Si vous êtes intéressé pour participer à la relecture , à l'amélioration ainsi qu'a la poursuite de la rédaction n’hésitez pas à m'adresser un message perso


Cdlt
janosvitok
Posts: 1266
Joined: Mon Apr 13, 2015 7:05 am
Location: Bratislava, Slovakia
Real Name: Jano Svitok
Contact:

The address is right.

QLC+ is not prepared yet for docs in multiple languages, but if you prepare something, we will find some place for it.

Easy places are e.g. qlcplus.org/docs/fr/ and French pdf.

If you want, I can set up a github project for your translation so that you have a safe place for the data and a way for collaboration. It's not a problem if you don't know git or github.

If you have any suggestions for the English docs, let us know too.
User avatar
pipolino419
Posts: 121
Joined: Mon Apr 13, 2015 6:44 am
Real Name: Rodolfo

Bonjour,

Très bonne initiative et merci.
Jungle Jim
Posts: 25
Joined: Wed Nov 25, 2015 6:00 pm
Real Name:

Super, ma nouvelle version de QLC+ est en français! Merci!
Post Reply